Oldal: 1 / 1

címváltozás

HozzászólásElküldve: csüt. jan. 01, 1970 1:00 am
Szerző: valens1
Kedves Fórumozok! Az alábbi problémánk adódott: cégünk székhelyet váltott. A változást visszamenőleg jegyezték be (azaz december 10.-én lett hivatalosan átvezetve a cégbíróságon, hogy november 15.-étől új címünk van). Szállítóink többsége nem volt hajlandó a bejegyzésig az új címre kiállítani számláit. Így több olyan számlát is kaptunk, amelynek teljesítése november 15.-e utáni és a régi címünkre szól.
Mi a tanácsoltok: küldjük vissza őket javításra?
Megjegyzés: sajnos a szállítók közül többen arra hivatkoznak, hogy a számla kiállítási napján még nem volt a változás bejegyezve, így nem kötelezhetők a javításra. Hiába érvelünk azzal, hogy a teljesítés napján már új címünk volt, mégha azt utólag, jegyezték be.

címváltozás

HozzászólásElküldve: vas. dec. 28, 2008 9:19 pm
Szerző: zspotorke

Szia!

Nézd meg az APEH-nál, hogy ők hogy regisztrálták a változást, milyen dátummal. A tökéletes megoldás a javítás lenne - de tapasztalataim szerint elég toleránsak ezen a téren - tudják, hogy van átmeneti időszak. Persze, ha valaki közötködni akar, akkor a törvény szava az, ami védhető.

Üdv: P.Zsuzsa


címváltozás

HozzászólásElküldve: hétf. dec. 29, 2008 5:59 am
Szerző: valens1

Megnéztem, visszamenőleg November 15-tel