Oldal: 1 / 1

büfé üzemeltetés

HozzászólásElküldve: csüt. jan. 01, 1970 1:00 am
Szerző: fabianeva

Sziasztok!

Azt kérdezném a hozzáértőktől, hogy hol lehet utánanézni egy büfé üzemeltetésével kapcsolatos adminisztrációs szabályoknak? 

Mi a helyzet a számladással, VTSZ-szel,  lehet-e összevont számlát készíteni pl. egy héten egyszer, az étkezési utalvány elfogadása mivel jár, stb. stb.

Ha tudtok valami fogódzót, kérem, hogy segítsetek! 

Köszi a válaszokat: Éva 


büfé üzemeltetés

HozzászólásElküldve: szer. nov. 26, 2008 3:05 pm
Szerző: garbo50

Szia!

Erre a kérdésre ennyi információ birtokában nehéz válaszolni, először is, mi az amire a müködési engedély alapján "jogosítványa" van. Ismerni kell a kereskedelmi tv, üzletek müködéséről szóló tv, fogyasztóvédelemmel,  ÁNTSz - állategészségüggyel kapcsolatos, adótörvényeknek megfelelő nyilvántartási szabályokat. Ezeket kell úgymond testreszabni. A büfének HCCP-vel kell rendelkeznie, az ebben szereplő dokumentumokat naprakészen vezetnie kell.  Sláger a termékdíj és hulladékkezelés.

Nos ha kiegészíted a kérdésedet, talán lesz konkrétabb válasz  a többiek részéről is.

 

Üdv.

 


büfé üzemeltetés

HozzászólásElküldve: csüt. nov. 27, 2008 6:25 am
Szerző: fabianeva

Szia, Garbo50!

Kicsit félre értettél. Én most kimondottan arra szeretnék választ kapni, hogy más büfékben mi az elfogadott , törvényes eljárás  az összevont számla készítésével, az étkezési jegyek elfogadásával kapcsolatban. Ennek hol lehet utána nézni.

Szép napot! Éva