Adófórum

Adózási és számviteli információk

büfé üzemeltetés

Számlázás

büfé üzemeltetés

HozzászólásSzerző: fabianeva » csüt. jan. 01, 1970 1:00 am

Sziasztok!

Azt kérdezném a hozzáértőktől, hogy hol lehet utánanézni egy büfé üzemeltetésével kapcsolatos adminisztrációs szabályoknak? 

Mi a helyzet a számladással, VTSZ-szel,  lehet-e összevont számlát készíteni pl. egy héten egyszer, az étkezési utalvány elfogadása mivel jár, stb. stb.

Ha tudtok valami fogódzót, kérem, hogy segítsetek! 

Köszi a válaszokat: Éva 

fabianeva
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:18 am

büfé üzemeltetés

HozzászólásSzerző: garbo50 » szer. nov. 26, 2008 3:05 pm

Szia!

Erre a kérdésre ennyi információ birtokában nehéz válaszolni, először is, mi az amire a müködési engedély alapján "jogosítványa" van. Ismerni kell a kereskedelmi tv, üzletek müködéséről szóló tv, fogyasztóvédelemmel,  ÁNTSz - állategészségüggyel kapcsolatos, adótörvényeknek megfelelő nyilvántartási szabályokat. Ezeket kell úgymond testreszabni. A büfének HCCP-vel kell rendelkeznie, az ebben szereplő dokumentumokat naprakészen vezetnie kell.  Sláger a termékdíj és hulladékkezelés.

Nos ha kiegészíted a kérdésedet, talán lesz konkrétabb válasz  a többiek részéről is.

 

Üdv.

 

garbo50
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:14 am

büfé üzemeltetés

HozzászólásSzerző: fabianeva » csüt. nov. 27, 2008 6:25 am

Szia, Garbo50!

Kicsit félre értettél. Én most kimondottan arra szeretnék választ kapni, hogy más büfékben mi az elfogadott , törvényes eljárás  az összevont számla készítésével, az étkezési jegyek elfogadásával kapcsolatban. Ennek hol lehet utána nézni.

Szép napot! Éva 

 

 

fabianeva
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:18 am


Vissza: Számlázás

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég

cron