Sziasztok!
Az egyik üzleti partnerünk visszaküldte az általunk kiállított számlát, mert szerinte kevesebbet kellene felé számláznunk. (Más kérdés, hogy előtte egyeztettünk és akkor nem volt vele gond.) A számlát úgy küldte vissza, hogy áthúzta és ráírta: STORNO és az 5 lapos számlának csak az 1. példányát kaptuk vissza, mert a második példányt kidobták, mikor megérkezett hozzájuk. Idén tudtommal a storno számla nem létezik, na meg a mi számlánkra a partner nem is írhatna semmi ilyesmit, talán rontottra akarták vetetni velünk? Az sem igazán menne, mert az iktatás, ellenőrzés pecséttel és aláírással is dokumentálva van, csak a pénzügyi teljesíthetőség rovat már nem lett kitöltve. Igazából helyesbítő számlát kellett volna kiállítanom, de ezzel most mit kezdjek? Hogy lenne helyes ennek a számlázásnak a kezelése? Arra gondoltam, hogy kiállítok egy új számlát, ezt meg leteszem a mi példányunkkal együtt és lerontom. Más ötlet???? Aki tud adjon tanácsot légyszi!
Köszönöm!
Ildi